Założenie własnej firmy to marzenie każdego z nas. Niektórzy je realizują, inni zaś uważając za nie do spełnienia nadal rozmyślają w tej kwestii. Oczywiście wszyscy wiemy jak wygląda cały harmonogram pracy nad własnym przedsiębiorstwem. Przede wszystkim biznesplan, zdobycie odpowiedniej sumy no i miejsca do pracy. Wszystko wydaje się tak zupełnie proste i łatwe, ale po żadnym pozorem nie możemy zapominać o konkurencji, której przebicie nie zawsze jest takie łatwe. Dlaczego niby klient miałby zakupić twój produkt lub skorzystać z twojej usługi, a nie z firmy, która ma podobną ofertę? No właśnie do tego musisz przekonać wszystkich swoich potencjalnych klientów. Pierwszą rzeczą, która jest nie do pominięcia to oczywiście reklama. Nie chodzi tu o to, aby była ona droga czy też niesamowicie kolorowa lub posiadająca inne efekty wizualne. Ważne jest przede wszystkim to, aby trafiła do odbiorcy i pozostawała w jego podświadomości. Zastanówmy się także cóż takiego odmiennego możemy zaproponować, czego nie mają nasi konkurenci, nie powołujmy się na znakomitą jakość czy też niską cenę, gdyż jest to chwyt marketingowy na który tak naprawdę społeczeństwo już praktycznie nie reaguje. Zaskocz czymś swojego klienta, a z całą pewnością będzie ci wierny przez długi czas i oboje będziecie mogli czerpać z tego satysfakcję.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply